ZAVRŠNO IZVJEŠĆE

Završno izvješće o provedbi projektne nastave „Tjestenino prehrambino“

U okviru nastave u trećoj godini eksperimentalne provedbe Strukovnog kurikuluma za stjecanje kvalifikacije Prehrambeni tehničar od 1.11.2015. do 31.3.2016. proveli smo projektnu nastavu u okviru strukovnih predmeta:

  • Kemija hrane
  • Prehrambena mikrobiologija
  • Tehnološke operacije i procesi
  • Zaštita okoliša
  • Poduzetništvo u prehrambenoj industriji,
  • Tehnologija voća i povrća
  • Tehnologija žitarica i pekarstvo.

Ciljevi našeg projekta bili su: Jačanje strukovnih kompetencija učenika u području poduzetništva, razvoja ideja za posao, tehnoloških operacija i procesa te u samoj tehnologiji izrade tjestenine. Također je cilj bio i stjecanje znanja i vještina povezanih s pakiranjem proizvoda, izradom deklaracija te plasmanom proizvoda na tržište.

Učenici su projektnu nastavu realizirali u 4 tima:

  1. Tehnolozi s mentoricom Boženom Sečen-Hanser, dipl.ing.
  2. TADAM mikrići s mentoricom Tihanom Jaković, dipl.ing.
  3. Johnny makaroni s mentorom Džonijem Marinčićem, dipl.ing.
  4. Biznismenke s mentoricom Majom Vugrinec, dipl.ing.

Nakon aktivnosti održavali smo prezentacije provedenih aktivnosti pred razredom i članovima projektnim timom, gdje su članovi svakog  tima prezentirali ono što su napravili, te do kojih su poteškoća nailazili i kako su ih riješili.

Svi timovi su napravili plakate za završnu prezentaciju, a učenicima su dodijeljene diplome za izuzetan doprinos u provođenju Projektne nastave  „Tjestenino prehrambino“.

Pri svakoj prezentaciji svi učenici su ispunjavali evaluacijske upitnike vezane za prezentirane sadržaje, način prezentacije i zadovoljstvo provedbom projektne nastave, a na završnoj prezentaciji upitnike o iskustvima tijekom provođenja ovog projekta.

Najveće ocjene iz upitnika o iskustvima tijekom provođenja projekta dobile su tvrdnje:

  • Bio/la sam ponosan na rad svog tima.
  • Upute za provođenje zadataka su bile jasne.
  • Bilo mi je zanimljivo vidjeti isti problem iz različitih perspektiva.
  • Bez velikog napora sam upamtio/la većinu stvari koje smo radili.
  • Svi smo imali priliku izraziti svoje mišljenje.
  • Svi su se trudili odraditi svoj dio zadatka.
  • Svi smo se trudili pridonijeti pozitivnoj energiji u grupi.

Ove ocjene učenika jasno govore o tome da se učenicima ovakav oblik nastave sviđa, da lakše usvajaju ishode učenja, da vole imati priliku izraziti svoje mišljenje, kreativnost i poduzetnost.

VIŠE O PROJEKTNOJ NASTAVI U DOKUMENTU U PRILOGU

Koordinatorica za projektnu nastavu

  Jasna RepPriloženi dokumenti: